Znanstvena in strokovna gradiva
B
- Benefits of Lifelong Learning – BeLL. Final Report. (2014). [en] [Končno zaključno poročilo projekta BeLL]. Bonn: German Institute for Adult Education – Leibniz Centre for Lifelong Learning (DIE).
- Benefits of Lifelong Learning in Europe: Main Results of the BeLL- Project. Research Report (2014). [en] [Raziskovalno poročilo glavnih rezultatov projekta BeLL].
- Bednjanič Veldin, O., Brezovar, D., Chvatal, M., Fišer, L., Kušar, D., Magajne, A., Olenik, D., Šarc, S., Šubic, J., Javrh, P., Kuran, M., Lenič, Š. in Možina, E. (2016). Opisniki temeljne zmožnosti. Samoiniciativnost in podjetnost. Ljubljana: Andragoški Center Slovenije.
- Bednjanič Veldin, O., Chvatal, M., Fišer, L., Olenik, D., Šubic, J., Javrh, P., Kuran, M., Lenič Š., in Možina, E. (2016). Opisniki temeljne zmožnosti. Sporazumevanje v materinem jeziku. Ljubljana: Andragoški Center Slovenije.
- Brezovar, D., Magajne, A., Šarc, S., Javrh, P., Kuran, M., Lenič, S. in Možina, E. (2016). Opisniki temeljne zmožnosti. Matematična kompetenca in osnovne kompetence v znanosti in tehnologiji. Ljubljana: Andragoški Center Slovenije.
C
- Crane, L. in Hill, G. (2020). Priporočila za vpeljavo modela »skillHUBS« v nacionalne sisteme izobraževanja v zaporih. Trebnje: Center za izobraževanje in kulturo Trebnje.
- Crane, L., Nanut Planinšek, Z. in Možina, E. (2020). Model izobraževanja za razvoj spretnosti v zaporih SkillHUBS ‘generator’. Trebnje: Center za izobraževanje in kulturo Trebnje.
D
- Dolničar, V. in Mrzel, M. (2015). Digitalna pismenost in reševanje problemov v tehnološko bogatih okoljih. V Andragoška spoznanja. Revija za izobraževanje in učenje odraslih, 2015, 21(2), 65–77. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
- Domadenik, P., Farčnik, D., Kaše, R., Mihelič, K. K., Ograjenšek, I. in Zupan, N. (2015). Kakovost človeškega kapitala in gospodarska uspešnost regije: zasnova in testna preverba empiričnega modela. 1. izd. Ljubljana: Znanstvena monografija Ekonomske fakultete.
- Domadenik, P., Farčnik, D., Kaše, R., Mihelič, K. K., Ograjenšek, I. in Zupan, N. (2015). Vpliv ujemanja izobrazbe in kompetenc s potrebami delovnega mesta na ekonomske dosežke in zadovoljstvo posameznikov. 1. izd. Ljubljana: Znanstvena monografija Ekonomske fakultete.
- Dosežki projekta Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od 2009 do 2011. Zaključno poročilo. (2012). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Drofenik, O. (1993). Funkcionalno opismenjevanje odraslih v Sloveniji. Poročilo o poteku dela v letu 1992 in Zasnova programa dela v letu 1993. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Drofenik, O., Možina, E. in Janko, A. (1994). Funkcionalna pismenost odraslih v Sloveniji. Poročilo o delu v 1993. letu. I. del. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Drofenik, O., Možina, E. in Janko, A. (1994). Zunanja evalvacija programov Usposabljanje za življenjsko uspešnost. Poročilo za leto 1993/1994. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Drofenik, O., Možina, E., Bešter, J. in Janko, A. (1995). Usposabljanje za življenjsko uspešnost v vlogi spreminjanja izobraževanja in demokratizacije življenja v lokalni skupnosti. Poročilo o prvem letu raziskovanja v okviru projekta Usposabljanje za življenjsko uspešnost in študijski krožki v vlogi spreminjanja izobraževanja in demokratizacije življenja v lokalni skupnosti. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Drofenik, O., Janko Spreizer, A. in Možina, E. (1998). Evalvacija programov Usposabljanje za življenjsko uspešnost. Nacionalno poročilo za leti 1996 in 1997. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Drofenik, O., Možina, E., Komprej, M., Stanič, M., Slana, K. in Karlovšek, M. (2008). Splošni izobraževalni modul za odrasle (SIMO). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
E
- Eur-Alpha. Learner and Tutor Expertise. Serving Literacy. [en] [Publikacija o projektu Eur-Alpha 2009-2012 z naborom dobrih praks in praktičnih navodil za uporabo].
- Eur-Alpha. Tutor Training for the Self-determination of Literacy learners. Charter. [en] [Zloženka za učitelje pismenosti, nastala v okviru projekta Eur-Alpha 2009-2012].
- Evalvacija pilotne izvedbe SIMO in strokovne podlage za njegovo sistemsko umestitev. (2010). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
F
- Funkcionalna pismenost. (1993). Prvi slovenski posvet, 17. 4. 1992. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Funkcionalna pismenost. (1992). Drugi slovenski posvet, 29. 6. 1993. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
I
- Ileršič, A. (2007). Programi za razvoj pismenosti odraslih. Zloženka. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Istenič Starčič, A. (2001). Evalvacija programa Usposabljanje za življenjsko uspešnost. Poročilo za leto 2000. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Ivančič, A. (2004). Pismenost na delovnem mestu. V Andragoška spoznanja, leto 10, 3: 6–18.
- Ivančič, A. in Gnidovec, M. (2006). Delovno mesto kot dejavnik ohranjanja in izboljševanja pismenosti. V Družboslovne razprave XXII (2006), 51: 113–138.
- Ivančič, A. (2007). Smernice strategije razvoja temeljnih spretnosti zaposlenih: predlog. [pripravile Angela Ivančič, Olga Drogenik, Estera Možina). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Izhodišča in strokovne podlage za prenovo programov. (2011). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
J
- Janko, A. (1996). Evalvacija programov Usposabljanje za življenjsko uspešnost. Poročilo za leto 1995. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javno veljavni program Projektno učenje za mlajše odrasle (PUM). Program Temeljno usposabljanje za mentorje (TUM PUM). Evalvacijska študija. (2010). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javno veljavni programi Usposabljanje za življenjsko uspešnost (UŽU). Programi temeljnega usposabljanja za učitelje v programih UŽU. Evalvacijska študija. (2010). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P. (ur.). (2011). Obrazi pismenosti. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P. (2011). Razvoj učiteljeve poklicne poti. Učno gradivo 1. Splošne in andragoške zakonitosti razvoja kariere. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P. (2011). Razvoj učiteljeve poklicne poti. Učno gradivo 2. Poklicanost. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P. (2011). Razvoj učiteljeve poklicne poti. Učno gradivo 3. Vzdržno načrtovanje kariere. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P. (2011). Razvoj učiteljeve poklicne poti. Učno gradivo 4. Moč poklicne poti. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P. (2016). Media Reports from PIAAC#2: Report from 28. Jun 2016 to 26. August 2016. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P. (2016). Raziskava spretnosti odraslih: metodologija in rezultati – na kratko. Ljubljana: Andragoški center Slovenije. [flip book]
- Javrh, P. (ur.). (2017). Poročilo o raziskavi spretnosti odraslih PIAAC 2016. Tematske študije: raziskovalno poročilo. [Elektronski vir] Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P. (ur.). (2018). Poročilo o raziskavi spretnosti odraslih PIAAC 2016. Tematske študije: raziskovalno poročilo. 2., posodobljena izdaja. [Elektronski vir] Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P. (ur.). (2018). Spretnosti odraslih. [Elektronski vir]. 2., recenzirana in dopolnjena izdaja. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P. (ur.). (2020). Delovno aktivni prebivalci z nižjimi spretnostmi. Študija podatkov raziskave Spretnosti odraslih – PIAAC. [Elektronski vir] Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P. (ur.). (2021). Doseganje in osveščanje ranljivih skupin. Strokovne podlage. [Elektronski vir] Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P. in Kuran, M. (2010). Strokovne podlage in scenariji multimedijskih učnih gradiv za razvoj ključnih kompetenc. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh. P. in Kuran, M. (ur.) (2012). Temeljne zmožnosti odraslih: priročnik za učitelje. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P. in Možina, E. (2008). Poročilo o spremljanju izvajanja programa Branje za znanje in Branje za zabavo. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P. in Možina, E. (2016). Opisniki temeljnih zmožnosti: priročna knjižica z navodili. Ljubljana: Andragoški Center Slovenije.
- Javrh, P., Možina, E., Bider, K., Kragelj, K., Volčjak, D., Sepaher, G., Gjerek, L., Matavž, H., Rejec, P., Babič Ivaniš, N. in Brecelj, V. (2018). Digitalna pismenost [Elektronski vir]: opisniki temeljne zmožnosti. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P., Možina, E., Bider, K., Kragelj, K., Volčjak, D., Sepaher, G., Gjerek, L., Matavž, H., Rejec, P., Babič Ivaniš, N. in Brecelj, V. (2018). Sporazumevanje v tujih jezikih in jezikovne zmožnosti [Elektronski vir]: opisniki temeljne zmožnosti. 2., recenzirana in dopolnjena izdaja. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P., Možina, E., Verdenik, A., Bertoncelj, K., Glažar, D., Jerič, K., Novak Lešnik, U., Oder, K., Oražem, M. in Tamše, E. (2020). Kulturna zavest in izražanje [Elektronski vir]: opisniki temeljne zmožnosti. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P., Možina, E., Verdenik, A., Bertoncelj, K., Glažar, D., Jerič, K., Novak Lešnik, U., Oder, K., Oražem, M. in Tamše, E. (2020). Socialne in državljanske kompetence [Elektronski vir]: opisniki temeljne zmožnosti. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P., Mozina, E. in Volcjak, D. (2017). Report on Life Skills Approach in Europe. [Elektronski vir]. Dostopno na: http://eaea.org/project/life-skills-for-europe-lse/?pid=10220 (15. 3. 2018).
- Javrh, P. in Mozina, E. (2018). Izobraževalni pristopi za razvoj življenjskih spretnosti v Evropi. Povzetek poročila o izobraževalnih pristopih v okviru projekta Življenjske spretnosti v Evropi. [Elektronski vir]. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P. in Možina, E. (ur.) (2020). Kompetenten za izvajanje izobraževanja za razvoj temeljnih spretnosti v delovnem okolju. Vodnik za usposabljanje izobraževalcev. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P., Možina, E., Kuran, M. (2010). Načrt evalvacije. Evalvacija javno veljavnih programov za razvoj pismenosti odraslih in programov za usposabljanje strokovnih delavcev. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Jelenc Krašovec, S. (2015). Izobraževanje in usposabljanje starejših delavcev – mednarodna primerjava. V Andragoška spoznanja. Revija za izobraževanje in učenje odraslih, 2015, 21(2), 29–46. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
K
- Klein, R. (ur.) (2020). Profesionalizacija izobraževalcev odraslih za razvoj spretnosti v delovnem okolju. Usposobljen za izvajanje izobraževanja v delovnem okolju: Priročnik za samostojno učenje. [Redakcija slovenske izdaje: Estera Možina, Petra Javrh]. 1. natis. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Klemenčič, S. in Možina, T. (2016). Rezultati in učinki izobraževanja odraslih: priporočila za presojanje rezultatov in učinkov izobraževanja, izobraževalnih dejavnosti ter izobraževalnih projektov. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Knaflič, L., Mirčeva, J. in Možina, E. (2001). Temeljno znanje in spretnosti mladih, brezposelnih in staršev šolskih otrok. Raziskovalno poročilo. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Knaflič, L., Kosec, D. in Ileršič, A. (2004). Usposabljanje za življenjsko uspešnost: Beremo in pišemo skupaj in Most do izobrazbe. Poročilo o izvedbi programov. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Knaflič, L., Kastelic, L., Anderle, S., Lipovšek in Jereb, T. (2005). Poročilo o izobraževanju odraslih s posebnimi potrebami na področju zviševanja ravni pismenosti. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Knaflič, L. (2006). Pismenost na podeželju. Raziskovalno poročilo (CRP 2003–2006). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Kronika, H. (ur.). (2020). Profesionalizacija izobraževalcev za razvoj spretnosti v delovnem okolju. Evropski vodnik za deležnike. Dortmund: Erasmus+ learning materials.
- Kump, S. (2015). Vpliv izobrazbe in spretnosti starejših na individualno in družbeno blaginjo. V Andragoška spoznanja. Revija za izobraževanje in učenje odraslih, 2015, 21(2), 9–27. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
- Kušar, D., Princes, T., Javrh, P., Kuran, M., Lenič, Š. in Možina, E. (2016). Opisniki temeljne zmožnosti. Učenje učenja. Ljubljana: Andragoški Center Slovenije.
M
- Malečkar, V. (1999). Evalvacija programov Usposabljanje za življenjsko uspešnost. Nacionalno poročilo za leto 1998. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Malečkar, V. in Istenič Starčič, A. (2000). Evalvacija programov Usposabljanje za življenjsko uspešnost. Nacionalno poročilo za leto 1999. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Manninen, J. in Meriläinen, M. (2014). Benefits of Lifelong Learning. BeLL Survey Results. [en] [Poročilo o rezultatih raziskave BeLL]. Finska: University of Eastern Finland.
- Metodologija za pripravo opisnikov temeljnih zmožnosti. (2012). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Metodologija za pripravo opisnikov temeljnih zmožnosti na področju temeljih zmožnosti učenje učenja, sporazumevanje v slovenskem jeziku, matematična kompetenca ter samoiniciativnost in podjetnost. (2012). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Mirčeva, J., Manoilov, M. (2016). Udeležba odraslih v izobraževanju: začetne mednarodne ugotovitve raziskave PIAAC. V IB Revija 1/2016: 29–38. Ljubljana: Urad RS ta makroekonomske analize in razvoj.
- Možina, E., Drofenik, O., Drobnič, J. in Ulaga, J. (1996). Prilagajanje programa Usposabljanje za življenjsko uspešnost za odrasle s posebnimi potrebami. Zaključno poročilo razvojno-raziskovalnega projekta. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Možina, E., Emeršič, B., Knaflič, L., Radovan, M. in Vehovar, V. (1999). Nacionalna raziskava o pismenosti odraslih in udeležbi v izobraževanju. Tehnično poročilo. V sklopu Mednarodne raziskave pismenosti odraslih (IALS). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Možina, E. (2001). Usposabljanje za življenjsko uspešnost za odrasle s posebnimi potrebami. Končno poročilo o izvedbi projekta. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Model stalnega strokovnega spopolnjevanja strokovnih delavcev. (2013). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Možina, E. (2015). Raziskava PIAAC – Vpogled v sedanje spretnosti odraslih. V Andragoška spoznanja. Revija za izobraževanje in učenje odraslih, 2015, 21(2), 3–7. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
- Možina, E. (ur.) (2016). Osnovna šola za odrasle: podoba in poslanstvo. [Elektronski vir]. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Muršak, J. in Radovan, M. (2015). Vpliv neformalnega izobraževanja na razvoj spretnosti in kompetenc. V Andragoška spoznanja. Revija za izobraževanje in učenje odraslih, 2015, 21(2), 47–64. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
N
- Nacionalna strategija za razvoj pismenosti. (2006). Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo in šport.
O
- OECD. (2017). Skills Strategy Diagnostic Report: Slovenia. Paris: OECD Publishing.
P
- Pismenost, participacija in družba znanja. (2000). Zbornik prispevkov s 4. andragoškega kolokvija z mednarodno udeležbo. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Poročilo o pilotni izvedbi Programa za mlade, ki zgodaj opustijo šolanje ter temeljnega usposabljanja za učitelje v tem programu. (2011). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Poročilo o raziskavi spretnosti odraslih PIAAC 2016. Metodologija, izvedba in kakovost raziskave. (2016). Raziskovalno poročilo. Javrh, P. (ur.). [Elektronski vir]. Ljubljana: Andragoški center Slovenije, 2016
- Poročilo s primeri opisnikov temeljnih zmožnosti in njihove uporabe/2011-2014. (2012). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Predstavitev dosežkov aktivnosti 1: Razvoj pismenosti odraslih od 2011 do 2014. (2014). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Pregled izobraževalne ponudbe za mlade v Sloveniji in izbranih primerov dobrih praks v EU. (2011). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
Q
- Qualitative Data Analysis Report. Analysis of the BeLL interviews in 10 countries: overall report. (2014). [en] [Poročilo kvalitativne analize podatkov raziskave projekta BeLL]. Zürich: Swiss Federation for Adult Learning – SVEB.
R
- Raziskava spretnosti odraslih: vodnik za bralca. (2015). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Raziskovalno poročilo PIAAC 2016 – Strokovne podlage in priporočila. (2017). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Razvoj pismenosti odraslih. Za odrasle ustvarjamo nove priložnosti. Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje učinkov neformalnega učenja od 2009 do 2011. Zgibanka. (2012). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
S
- Serrano, A., Mirceva, J., Larena, R. (2010). Dialogic Imagination in Literacy Development. V Revista de Psicodidactica,15, 2: 191-205. Espana: Universidad del Pais Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea Vitoria-Gazteis.
- Sgier, I. (2014). Qualitative Data Analysis Report. Analysis of the BeLL interviews in 10 countries: overall report. [Poročilo kvalitativne analize podatkov raziskave projekta BeLL]. Zürich: Swiss Federation for Adult Learning – SVEB.
- SkillHubs: Transnational prison up-skilling guidance and training model. (2020). Research report with projected guidelines. [en]. Raziskovalno poročilo s smernicami. Skillhubs Partners.
- Slovenija – prvi rezultati: Spretnosti štejejo – Nadaljnji rezultati Raziskave spretnosti odraslih. (2016). Poročilo OECD.
- Strategija za dvigovanje ravni pismenosti v Sloveniji in strokovne podlage. (2003). Ljubljana: Ministrstvo za šolstvo, znanost in šport.
- Strokovne podlage za pripravo Nacionalne strategije za razvoj pismenosti. Povzetek. (2006). Ljubljana: ministrstvo za šolstvo in šport.
U
- Uporabna matematika za odrasle. Skupne značilnosti in razlike. Priročnik za učitelje v izobraževanju odraslih. (2007). [Priročnik je bil preveden iz angleščine v sklopu projekta MiA]. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
V
- Velikonja, M. (ur.). (2004). Pismenost, participacija in družba znanja. Zbornik prispevkov 4. Andragoškega kolokvija. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.