Predavanja in predstavitve
A
- Analitični potencial raziskave PIAAC – prispevek k izobraževanju in razvoju Sloveniji. Brošura z vsebino programa in povzetkov z Zaključne konference projekta ESS Merjenje učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja za izboljšanje usposobljenosti izobraževalcev odraslih 2013–2015. (26.5.2017, Ljubljana, Ministrstvo za izobraževanja, znanost in šport).
B
- Brank Pečko, T. (2011). UŽU – MDM. Primer dobre prakse v podjetju ETI IZLAKE d. d. Prispevek predstavljen na Zaključni konferenci projekta ESS Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od 2009 do 2011 (7.12.2011).
D
- Dolničar, V. in Mrzel, M. (2016). Digitalna pismenost in reševanje problemov v tehnološko bogatih okoljih. V Spretnosti odraslih: premislek o stanju in izzivih. Zbornik prispevkov z 20. andragoškega kolokvija (29.9.2016). Ljubljana: Andragoški center Slovenije. [Video]
- Dovžak, K. (2011). OP razvoja človeških virov 2007-2014. 2.3. 3 Razvojna prioriteta: razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja. Prispevek predstavljen na Zaključni konferenci projekta ESS Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od 2009 do 2011 (7.12.2011).
- Dovžak, K. (2014). Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od 2009 do 2011. Prispevek predstavljen na Zaključni konferenci projekta Razvijamo temeljne zmožnosti odraslih in odkrivamo skrito znanje (20.3.2014).
G
- Gjerek, L. (2014). Orodja in metode v projektu UVNPZ 2012-2014. Prispevek predstavljen na Zaključni konferenci projekta Razvijamo temeljne zmožnosti odraslih in odkrivamo skrito znanje (20.3.2014).
J
- Javrh, P. (2011). Predstavitev dosežkov podprojekta Razvoj pismenosti. Prispevek predstavljen na Zaključni konferenci projekta ESS Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od 2009 do 2011 (7.12.2011).
- Javrh, P. (2013). Odličnost izobraževalcev odraslih in prelomni časi. Plenarno predavanje na konferenci o izobraževanju odraslih “Odličnost izobraževalcev odraslih in prelomni časi”. Ljubljana: Zveza ljudskih univerz Slovenije (21.11.2013).
- Javrh, P. (2014). Kako obogatiti razvoj pismenosti. Prispevek predstavljen na Zaključni konferenci projekta Razvijamo temeljne zmožnosti odraslih in odkrivamo skrito znanje (20.3.2014).
- Javrh, P. (2015). Je besedilna spretnost še pomembna? Prispevek predstavljen v sklopu projekta Merjenje učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja za izboljšanje usposobljenosti izobraževalcev odraslih 2013 – 2015 na strokovnem dogodku EPUO na AZM Maribor (12.5.2015).
- Javrh, P. (2015). Mladi kot ranljiva skupina na trgu. Prispevek predstavljen v sklopu projekta Merjenje učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja za izboljšanje usposobljenosti izobraževalcev odraslih 2013 – 2015 na strokovnem dogodku EPUO Mladi med šolo in zaposlitvijo v RIC Novo Mesto (7.5.2015).
- Javrh, P. (2015). O kompetencah odraslih za današnji trg dela. Prispevek predstavljen v sklopu projekta Merjenje učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja za izboljšanje usposobljenosti izobraževalcev odraslih 2013 – 2015 na strokovnem dogodku EPUO Na poti do samozaposlitve v ZIK Črnomelj (29.5.2015).
- Javrh, P. (2016). Razvitost posameznih spretnosti in karierni razvoj posameznika. V Spretnosti odraslih: premislek o stanju in izzivih. Zbornik prispevkov z 20. andragoškega kolokvija (29.9.2016). Ljubljana: Andragoški center Slovenije. [Video]
- Jelenc Krašovec, S. (2016). Spretnosti in znanja odraslih po 50. letu starosti. V Spretnosti odraslih: premislek o stanju in izzivih. Zbornik prispevkov z 20. andragoškega kolokvija (29.9.2016). Ljubljana: Andragoški center Slovenije. [Video]
- Javrh, P. (2016). Razvitost spretnosti v delovno aktivni populaciji. Plenarno predavanje na konferenci Kakovostna delovna mesta za vse. Brdo pri Kranju: MDDSZ (28.10.2016).
K
- Kaše, R., Domadenik, P., Farčnik, D., Mihelič, K., Ograjenšek, I. in Zupan, N. (2016). Neujemanja izobrazbe in spretnosti z zahtevami delovnega mesta: kje smo in kakšni so učinki? V Spretnosti odraslih: premislek o stanju in izzivih. Zbornik prispevkov z 20. andragoškega kolokvija (29.9.2016). Ljubljana: Andragoški center Slovenije. [Video]
- Kragelj, K. (2017). Predstavitev novega inštrumenta ‘Ocenjevanje spretnosti, spletni vprašalnik’. Prispevek predstavljen na Letnem posvetu o izobraževanju odraslih 2017 (28.11.2017). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Kragelj, K. in D. Volčjak (2018). Raziskava spretnosti odraslih PIAAC kot primer dobre prakse pri načrtovanju (sektorskih) politik. Prispevek predstavljen na EPALE regijski konferenci 2018 (6.3.2018). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
L
- Lenič, Š. (2015). Zbiranje in kakovost podatkov v raziskavi PIAAC. Prispevek predstavljen v sklopu projekta Merjenje učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja za izboljšanje usposobljenosti izobraževalcev odraslih 2013 – 2015 na strokovnem dogodku EPUO Razvoj zmožnosti, potrebnih za delo v Mestni knjižnici Ljubljana (28.5.2015).
- Lenič, Š., Kušar, D., Magajne, A., Fišer, L., Bider, K. Žalec, N., Šarc, S. (2014). Aktivnost 1: Razvoj pismenosti. Predstavitev dosežkov. Prispevek predstavljen na Zaključni konferenci projekta Razvijamo temeljne zmožnosti odraslih in odkrivamo skrito znanje (20.3.2014).
M
- Mirčeva, J. (2015). Predstavitev raziskave PIAAC in nekaterih ugotovitev držav, ki so sodelovale v prvem krogu raziskave. Prispevek predstavljen v sklopu projekta Merjenje učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja za izboljšanje usposobljenosti izobraževalcev odraslih 2013 – 2015 na strokovnem dogodku EPUO Razvoj zmožnosti, potrebnih za delo v Mestni knjižnici Ljubljana (28.5.2015).
- Mirčeva, J. (2015). Predstavitev raziskave PIAAC in nekaterih ugotovitev držav, ki so sodelovale v prvem krogu raziskave. Prispevek predstavljen v sklopu projekta Merjenje učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja za izboljšanje usposobljenosti izobraževalcev odraslih 2013 – 2015 na strokovnem dogodku EPUO Izzivi povečanega števila priseljencev v Šaleški in Zgornji Savinjski dolini na LU Velenje (junij 2015).
- Mirčeva, J. (2015). Program za mednarodno ocenjevanje kompetenc odraslih PIAAC. Prispevek predstavljen v sklopu projekta Merjenje učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja za izboljšanje usposobljenosti izobraževalcev odraslih 2013 – 2015 na strokovnem dogodku EPUO Razvitost kompetence branja, pisanja in računanja pri odraslih na LU Zasavje (maj 2015).
- Mirčeva, J. (2016). Slovenski model udeležbe odraslih v izobraževanju v kontekstu mednarodnih primerjav. V Spretnosti odraslih: premislek o stanju in izzivih. Zbornik prispevkov z 20. andragoškega kolokvija (29.9.2016). Ljubljana: Andragoški center Slovenije. [Video]
- Mlinar, V. (2014). Orodja v postopku ugotavljanja in vrednotenja neformalno in priložnostno pridobljenega znanja odraslih. Prispevek predstavljen na Zaključni konferenci projekta Razvijamo temeljne zmožnosti odraslih in odkrivamo skrito znanje (20.3.2014).
- Mlinar, V. in Rupert, J. (2014). Zaključki 2. delovne skupine: Orodja in metode v postopkih ugotavljanja in vrednotenja neformalno in priložnostno pridobljenega znanja. Poročilo z Zaključne konference projekta Razvijamo temeljne zmožnosti odraslih in odkrivamo skrito znanje (20.3.2014).
- Mohorčič Špolar, V. A. (2016). Družbeno zaupanje v Sloveniji. V Spretnosti odraslih: premislek o stanju in izzivih. Zbornik prispevkov z 20. andragoškega kolokvija (29.09.2016). Ljubljana: Andragoški center Slovenije. [Video]
- Možina, E. (2011). Ključne novosti in dosežki projekta Razvoj pismenosti. Prispevek predstavljen na Zaključni konferenci projekta ESS Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od 2009 do 2011 (7.12.2011).
- Možina, E. in Kuran, M. (moderator). (2011). Priložnosti in možnosti za razvoj kompetenc. 1. delovna skupina. Prispevek predstavljen na Zaključni konferenci projekta ESS Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od 2009 do 2011 (7.12.2011).
- Možina, E. (2014). Uvod v delovno skupino Raziskovanje prakse, usposabljanja in nova učna gradiva, tri naloge, s katerimi bogatimo razvoj pismenosti. Prispevek predstavljen na Zaključni konferenci projekta Razvijamo temeljne zmožnosti odraslih in odkrivamo skrito znanje (20.3.2014).
- Možina, E. (2014). Zaključki 1. delovne skupine: Raziskovanje prakse, usposabljanja in nova učna gradiva, tri naloge, s katerimi bogatimo razvoj pismenosti. Poročilo z Zaključne konference projekta Razvijamo temeljne zmožnosti odraslih in odkrivamo skrito znanje (20.3.2014).
- Možina, E. (2015). Funkcionalna pismenost mladih. Predstavitev projekta PIAAC, s poudarki na mlajših odraslih s končano V. stopnjo izobrazbe. Prispevek predstavljen v sklopu projekta Merjenje učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja za izboljšanje usposobljenosti izobraževalcev odraslih 2013 – 2015 na strokovnem dogodku EPUO Funkcionalna pismenost mladih v ŠC Celje (20.4.2015).
- Možina, E. (2015). Razvoj temeljnih zmožnosti odraslih. Predstavitev projekta PIAAC, s poudarki na mladih in brezposelnih. Prispevek predstavljen v sklopu projekta Merjenje učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja za izboljšanje usposobljenosti izobraževalcev odraslih 2013 – 2015 na strokovnem dogodku EPUO Ključne kompetence pri odraslih na LU Kranj (6.5.2015).
- Možina, E. (2015). Razvoj temeljnih zmožnosti odraslih. Predstavitev projekta PIAAC, s poudarki na mladih. Prispevek predstavljen v sklopu projekta Merjenje učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja za izboljšanje usposobljenosti izobraževalcev odraslih 2013 – 2015 na strokovnem dogodku EPUO na LU Ajdovščina (12.5.2015).
- Možina, E. (2015). Razvoj temeljnih zmožnosti odraslih. Predstavitev projekta PIAAC, s poudarki na ranljivih skupinah. Prispevek predstavljen v sklopu projekta Merjenje učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja za izboljšanje usposobljenosti izobraževalcev odraslih 2013 – 2015 na strokovnem dogodku EPUO Skupaj za izboljšanje temeljnih zmožnosti odraslih v Koroški regiji na Mocis (22.5.2015).
- Možina, E. (2015). Razvoj temeljnih zmožnosti odraslih. Predstavitev projekta PIAAC, s poudarki na brezposelnih, manj izobraženih. Prispevek predstavljen v sklopu projekta Merjenje učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja za izboljšanje usposobljenosti izobraževalcev odraslih 2013 – 2015 na strokovnem dogodku EPUO Ključne kompetence 21. stoletja v pokrajini ob Muri na LU Murska Sobota (29.5.2015).
- Možina, E. (2015). Razvoj temeljnih zmožnosti odraslih. Predstavitev projekta PIAAC, s poudarki na brezposelnih, manj izobraženih. Prispevek predstavljen v sklopu projekta Merjenje učinkovitosti sistema izobraževanja in usposabljanja za izboljšanje usposobljenosti izobraževalcev odraslih 2013 – 2015 na strokovnem dogodku EPUO Izkoristimo brezposelnost za rast na LU Nova Gorica (15.6.2015).
- Možina, E. (2016). Odrasli z nizkimi dosežki. V Spretnosti odraslih: premislek o stanju in izzivih. Zbornik prispevkov z 20. andragoškega kolokvija (29.9.2016). Ljubljana: Andragoški center Slovenije. [Video]
- Možina, E. (2017). Projekt ‘Življenjske spretnosti odraslih v Evropi’. Prispevek predstavljen na 21. andragoškem kolokviju Neformalno izobraževanje odraslih kot strategija odzivanja na spremembe v Ajdovščini (3. in 4.10.2017).
- Možina, E. (2017). Bralna pismenost odraslih v Sloveniji – stanje in izzivi. Prispevek predstavljen na 13. strokovnem srečanju z mednarodno udeležbo Knjižnica – Igrišče znanja in zabave. Tretje življenjsko obdobje – priložnost za nova znanja in povezovanje (19.10.2017). Novo Mesto: Šolski center Novo Mesto.
- Muršak, J. in Radovan, M. (2016). Razvoj spretnosti in kompetenc ter vključenost v neformalno izobraževanje. V Spretnosti odraslih: premislek o stanju in izzivih. Zbornik prispevkov z 20. andragoškega kolokvija (29.9.2016). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
O
- Ograjenšek, I., Domadenik, P., Farčnik, P., Kaše, R., Mihelič, K. K. in Zupan, N. (2016). Spretnost odraslih in kakovost človeškega kapitala – kaj manjka regijam, ki zaostajajo? V Spretnosti odraslih: premislek o stanju in izzivih. Zbornik prispevkov z 20. andragoškega kolokvija (29.9.2016). Ljubljana: Andragoški center Slovenije. [Video]
P
- Pavlin, S. (2016). Analiza značilnosti dela in razvoja kompetenc. V Spretnosti odraslih: premislek o stanju in izzivih. Zbornik prispevkov z 20. andragoškega kolokvija (29.9.2016). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Predstavitev dosežkov aktivnosti 1: Razvoj pismenosti odraslih od 2011 do 2014. (2014). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Predstavitev raziskovalcev in drugih sodelujočih. (2016). V Spretnosti odraslih: premislek o stanju in izzivih. Zbornik prispevkov z 20. andragoškega kolokvija (29.9.2016). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Predstavitvena zloženka inštrumenta Ocenjevanje spretnosti, spletni vprašalnik (2017).
S
- Skrito znanje je zaklad. Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od 2011 do 2014. Zgibanka. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Sotošek, A. (2011). Razvoj pismenosti in priznavanja znanja v 20-letnem delovanju Andragoškega centra Slovenije. Prispevek predstavljen na Zaključni konferenci projekta ESS Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od 2009 do 2011 (7.12.2011).
- Sotošek, A. (2014). Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od 2011 do 2014. Predstavitev vloge Andragoškega centra Slovenije v projektu. Prispevek predstavljen na Zaključni konferenci projekta Razvijamo temeljne zmožnosti odraslih in odkrivamo skrito znanje (20.3.2014).
- Svetina, M. (2011). Ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja. Predstavitev dosežkov podprojekta. Prispevek predstavljen na Zaključni konferenci projekta ESS Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od 2009 do 2011 (7.12.2011).
Š
- Šubic, J. (2011). Predstavitev uspešnega udeleženca programa Projektno učenje za mlajše odrasle (PUM). Prispevek predstavljen na Zaključni konferenci projekta ESS Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od 2009 do 2011 (7.12.2011).
T
- Thorn, W. (2016). PIAAC – an overview. V Spretnosti odraslih: premislek o stanju in izzivih. Zbornik prispevkov z 20. andragoškega kolokvija (29.9.2016). Ljubljana: Andragoški center Slovenije. [Video]
U
- Urankar, I. (2011). Usposabljanje za življenjsko uspešnost Most do izobrazbe – UŽU MI. Prispevek predstavljen na Zaključni konferenci projekta ESS Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od 2009 do 2011 (7.12.2011).
W
- Werquin, P. (2011). Creating New Opportunities through Literacy and Recognition of Non-formal and Informal Learning. Prispevek predstavljen na Zaključni konferenci projekta ESS Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od 2009 do 2011 (7.12.2011).