Research and Professional Resources
B
- Bednjanič, O., Javrh, P., Kuran, M. in Lenič, Š. (2016). Opisniki temeljne zmožnosti. Samoiniciativnost in podjetnost. Ljubljana: Andragoški Center Slovenije.Bednjanič, O., Javrh, P., Kuran, M., Lenič, Š., Chvatal, M., Fišer, L., … Možina, E. (2016). Opisniki temeljne zmožnosti. Sporazumevanje v materinem jeziku. Ljubljana: Andragoški Center Slovenije.
- Brezovar, D., Javrh, P., Kuran, M., Lenič, Š., Magajne, A., Šarc, S. in Možina, E. (2016). Opisniki temeljne zmožnosti. Matematična kompetenca in osnovne kompetence v znanosti in tehnologiji. Ljubljana: Andragoški Center Slovenije.
C
- Crane, L. in Hill, G. (2020). Priporočila za vpeljavo modela »skillHUBS« v nacionalne sisteme izobraževanja v zaporih. Trebnje: Center za izobraževanje in kulturo Trebnje.
- Crane, L., Nanut Planinšek, Z. in Možina, E. (2020). Model izobraževanja za razvoj spretnosti v zaporih SkillHUBS ‘generator’. Trebnje: Center za izobraževanje in kulturo Trebnje.
D
- Dolničar, V. in Mrzel, M. (2015). Digitalna pismenost in reševanje problemov v tehnološko bogatih okoljih. V Andragoška spoznanja. Revija za izobraževanje in učenje odraslih, 2015, 21(2), 65–77. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
- Domadenik, P., Farčnik, D., Kaše, R., Mihelič, K. K., Ograjenšek, I. in Zupan, N. (2015). Kakovost človeškega kapitala in gospodarska uspešnost regije: zasnova in testna preverba empiričnega modela. 1. izd. Ljubljana: Znanstvena monografija Ekonomske fakultete.
- Domadenik, P., Farčnik, D., Kaše, R., Mihelič, K. K., Ograjenšek, I. in Zupan, N. (2015). Vpliv ujemanja izobrazbe in kompetenc s potrebami delovnega mesta na ekonomske dosežke in zadovoljstvo posameznikov. 1. izd. Ljubljana: Znanstvena monografija Ekonomske fakultete.
- Dosežki projekta Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje neformalnega učenja od 2009 do 2011. Zaključno poročilo. (2012). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
I
- Izhodišča in strokovne podlage za prenovo programov. (2011). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
J
- Javno veljavni program Projektno učenje za mlajše odrasle (PUM). Program Temeljno usposabljanje za mentorje (TUM PUM). Evalvacijska študija. (2010). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javno veljavni programi Usposabljanje za življenjsko uspešnost (UŽU). Programi temeljnega usposabljanja za učitelje v programih UŽU. Evalvacijska študija. (2010). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P. (ur.). (2011). Obrazi pismenosti. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P. (2016). Media Reports from PIAAC#2: Report from 28. Jun 2016 to 26. August 2016. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P. (2016). Opisniki temeljnih zmožnosti: priročna knjižica z navodili. Ljubljana: Andragoški Center Slovenije.
- Javrh, P. (2016). Raziskava spretnosti odraslih: metodologija in rezultati – na kratko. Ljubljana: Andragoški center Slovenije. [flip book]
- Javrh, P. in Kuran, M. (2010). Strokovne podlage in scenariji multimedijskih učnih gradiv za razvoj ključnih kompetenc. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh. P. in Kuran, M. (ur.) (2012). Temeljne zmožnosti odraslih: priročnik za učitelje. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Javrh, P., Možina, E., Kuran, M. (2010). Načrt evalvacije. Evalvacija javno veljavnih programov za razvoj pismenosti odraslih in programov za usposabljanje strokovnih delavcev. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Jelenc Krašovec, S. (2015). Izobraževanje in usposabljanje starejših delavcev – mednarodna primerjava. V Andragoška spoznanja. Revija za izobraževanje in učenje odraslih, 2015, 21(2), 29–46. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
K
- Klemenčič, S. in Možina, T. (2016). Rezultati in učinki izobraževanja odraslih: priporočila za presojanje rezultatov in učinkov izobraževanja, izobraževalnih dejavnosti ter izobraževalnih projektov. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Kump, S. (2015). Vpliv izobrazbe in spretnosti starejših na individualno in družbeno blaginjo. V Andragoška spoznanja. Revija za izobraževanje in učenje odraslih, 2015, 21(2), 9–27. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
- Kušar, D., Princes, T., Javrh, P., Kuran, M., Lenič, Š. in Možina, E. (2013). Opisniki temeljne zmožnosti. Učenje učenja. Ljubljana: Andragoški Center Slovenije.
M
- Metodologija za pripravo opisnikov temeljnih zmožnosti. (2012). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Metodologija za pripravo opisnikov temeljnih zmožnosti na področju temeljih zmožnosti učenje učenja, sporazumevanje v slovenskem jeziku, matematična kompetenca ter samoiniciativnost in podjetnost. (2012). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Model stalnega strokovnega spopolnjevanja strokovnih delavcev. (2013). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Možina, E. (2015). Raziskava PIAAC – Vpogled v sedanje spretnosti odraslih. V Andragoška spoznanja. Revija za izobraževanje in učenje odraslih, 2015, 21(2), 3–7. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
- Možina, E. (ur.) (2016). Osnovna šola za odrasle: podoba in poslanstvo. [Elektronski vir]. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Muršak, J. in Radovan, M. (2015). Vpliv neformalnega izobraževanja na razvoj spretnosti in kompetenc. V Andragoška spoznanja. Revija za izobraževanje in učenje odraslih, 2015, 21(2), 47–64. Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
O
- OECD. (2017). Skills Strategy Diagnostic Report: Slovenia. Paris: OECD Publishing.
P
- Poročilo o pilotni izvedbi Programa za mlade, ki zgodaj opustijo šolanje ter temeljnega usposabljanja za učitelje v tem programu. (2011). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Poročilo s primeri opisnikov temeljnih zmožnosti in njihove uporabe/2011-2014. (2012). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Predstavitev dosežkov aktivnosti 1: Razvoj pismenosti odraslih od 2011 do 2014. (2014). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Pregled izobraževalne ponudbe za mlade v Sloveniji in izbranih primerov dobrih praks v EU. (2011). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
R
- Raziskava spretnosti odraslih: vodnik za bralca. (2015). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
- Razvoj pismenosti odraslih. Za odrasle ustvarjamo nove priložnosti. Razvoj pismenosti ter ugotavljanje in priznavanje učinkov neformalnega učenja od 2009 do 2011. Zgibanka. (2012). Ljubljana: Andragoški center Slovenije.
S
- Slovenija – prvi rezultati: Spretnosti štejejo – Nadaljnji rezultati Raziskave spretnosti odraslih. (2016). Poročilo OECD.
- SkillHubs: Transnational prison up-skilling guidance and training model. (2020). Research report with projected guidelines. Skillhubs Partners.
V
- Velikonja, M. (ur.). (2004). Pismenost, participacija in družba znanja. Zbornik prispevkov 4. Andragoškega kolokvija. Ljubljana: Andragoški center Slovenije.